Selecteer een pagina

Centrale Cliëntenraad

Je bent hier op de startpagina van de Centrale Cliëntenraad van de stichtingen

  • U Centraal

  • SJP

  • JoU

De cliëntenraad streeft naar de beste service voor alle cliënten en kijkt daarom kritisch naar het bestuur en de hele organisatie.

 

Je kunt bij ons terecht met alle vragen en opmerkingen, die je niet met je eigen hulpverlener kunt of wilt bespreken.

  • Vraag je je af of je wel de juiste hulp krijgt? Anders gezegd, zit je wel op de juiste plek bij je hulpverlener?
  • Ben je van mening, dat de bereikbaarheid van jouw hulpverlener te wensen overlaat?
  • Verandert er iets in de dienstverlening en ondervind jij daar de gevolgen van?
  • Heb je een grandioos idee om de hulpverlening – niet alleen voor jezelf, maar in het algemeen – te verbeteren en krijg je geen gehoor.
  • Heb je suggesties hoe de cliëntenraad jullie beter kan bereiken?
  • Vraag je je wel eens af of er zorgvuldig met je privacy wordt omgegaan?

 

Belangrijk:

  • We nemen jouw melding serieus
  • Je kunt anoniem blijven als je dat wilt
  • Je krijgt altijd antwoord als je je contactgegevens bij ons achterlaat
  • Jouw melding helpt de dienstverlening te verbeteren
  • Neem vooral contact op als je twijfelt
  • Wij stellen het belang van de cliënt ALTIJD voorop

Contactgegevens:

 

 

Tenslotte, maar zeer belangrijk, een opmerking over KLACHTEN.
De cliëntenraad is er om de dienstverlening te verbeteren en om te luisteren naar ieders feedback. Wij zijn er niet voor om op KLACHTEN te reageren.
De definitie van een klacht is alles wat wettelijk niet door de beugel kan: geweld, intimidatie, discriminatie, etc.
Daarvoor bestaat een aparte klachtencommissie, die je klacht formeel behandelt, desnoods met inschakeling van politie en justitie.

Contactgegevens van de Klachtenfunctionaris:

Mevrouw Eefje de Gooijer
Telefoon: 06 – 10 77 88 80
E-mail: klachtenfunctionaris@stichting-pk.nl