Aangesloten organisaties
Waarvoor kun je bij ons terecht?
Je kunt bij ons terecht met alle vragen en opmerkingen, die je niet met je eigen hulpverlener kunt of wilt bespreken.
- Vraag je je af of je wel de juiste hulp krijgt? Anders gezegd, zit je wel op de juiste plek bij je hulpverlener?
- Ben je van mening, dat de bereikbaarheid van jouw hulpverlener te wensen overlaat?
- Verandert er iets in de dienstverlening en ondervind jij daar de gevolgen van?
- Heb je een grandioos idee om de hulpverlening – niet alleen voor jezelf, maar in het algemeen – te verbeteren en krijg je geen gehoor?
- Heb je suggesties hoe de cliëntenraad jullie beter kan bereiken?
- Vraag je je wel eens af of er zorgvuldig met je privacy wordt omgegaan?
Belangrijk
- We nemen jouw melding serieus.
- Je kunt anoniem blijven als je dat wilt.
- Je krijgt altijd antwoord als je je contactgegevens bij ons achterlaat.
- Jouw melding helpt de dienstverlening te verbeteren.
Neem vooral contact op als je twijfelt. Wij stellen het belang van de cliënt ALTIJD voorop.
Contactgegevens:
Mail: clientenraad@stichting-pk.nl
Telefoon: 030 – 236 1717
Klachten
Het komt voor, dat we een reactie ontvangen, die zo ernstig is, dat we onze klachtenfunctionaris in kunnen schakelen.
- Dit gebeurt nooit zonder jouw toestemming vooraf.
- Ook in zo’n geval garanderen we je privacy.
Je kunt er ook voor kiezen zelf rechtstreeks contact met haar op te nemen.
Contactgegevens van de Klachtenfunctionaris:
Mevrouw Karin van de Haar
06 – 10 77 88 80
klachtenfunctionaris@stichting-pk.nl
Verslagen Overleg Vergaderingen
verslag 23 maart 2023
verslag 11 mei 2023
verslag 12 oktober 2023